Story Box-ID: 51295

BEITEN BURKHARDT Rechtsanwaltsgesellschaft mbH Ganghoferstrasse 33 80339 Munich, Deutschland http://www.bblaw.com
Ansprechpartner:in Stefan Horst +49 69 756095570
Logo der Firma BEITEN BURKHARDT Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
BEITEN BURKHARDT Rechtsanwaltsgesellschaft mbH

BEITEN BURKHARDT Partner becomes Managing Partner at Hannover Leasing GmbH & Co. KG

(lifePR) (München, )
Dr. Hans Volkert Volckens, equity partner of the corporate law practice group, will become new managing partner at Hannover Leasing GmbH & Co. KG as of 1 August 2008.

After years of successful co-operation during which Hans Volkert Volckens advised Hannover Leasing GmbH & Co. KG at several projects, he will join the client as managing director where he will be responsible in particular for real estate funds.

Hans Volkert Volckens commented his move: "After a successful time with BEITEN BURKHARDT I am looking forward to using my experiences at Hannover Leasing GmbH & Co. KG and filling a new position, even though the decision was not easy for me after all these years of great co-operation with BEITEN BURKHARDT."

"We obviously consider this move as acknowledgement of the work Hans Volkert Volckens performed during his tenure at BEITEN BURKHARDT. It reflects his outstanding reputation as a tax law expert" remarked Holger Peres, co-head of the corporate law practice group.

"We are happy for Mr. Volckens and wish him success for his new position" said the managing partner of BEITEN BURHHARDT, Frank Obermann.

BEITEN BURKHARDT Rechtsanwaltsgesellschaft mbH

.
- Beiten Burkhardt ist eine unabhängige internationale Wirtschaftskanzlei.
- Beiten Burkhardt berät den Mittelstand, Großunternehmen und Konzerne unterschiedlicher Wirtschaftszweige sowie die öffentliche Hand rechtlich umfassend.
- Beiten Burkhardt verfügt neben Büros in Deutschland über eine starke internationale Präsenz in Osteuropa, China und Brüssel. In den anderen wichtigen Wirtschaftsräumen arbeitet Beiten Burkhardt eng mit erstklassigen Partnerkanzleien zusammen.
- Beiten Burkhardt ist weltweit mit über 390 Anwälten an 13 Standorten vertreten: Beijing, Berlin, Brüssel, Düsseldorf, Frankfurt am Main, Hong Kong, Kiew, Moskau, München, Nürnberg, Shanghai, St. Petersburg und Warschau.
- Weitere Informationen finden Sie unter www.beitenburkhardt.com

Wichtiger Hinweis: