day
the
Kategorie: Alle News

Für Kinder: Mit PHKA-Studierenden bei Science Days Mathematik, Muskeln und mehr entdecken

Lehramtsstudierende der Pädagogischen Hochschule Karlsruhe (PHKA) haben wieder spannende MINT-Mitmachangebote für die Science Days entwickelt. Kinder können sie vom 24. bis 26. Oktober im Europapark Rust ausprobieren. Entstanden sind die zehn Stationen im Rahmen mehrerer PHKA-Seminare. Im Fokus stehen außerschulisches und projektorientiertes Lernen.

auf ph-karlsruhe.de weiterlesen

Logo der Firma TROIKA GERMANY GmbH
TROIKA GERMANY GmbH

Makes a clear statement on your keychain - flexibility and serenity for trendsetters and style gurus

The small key ring with big symbolism. A meditating woman and lotus flower give a clear signal: catch sight of it, take a deep breath and relax. For little meditative pauses throughout the day. Shiny, gold- and silver-coloured cast metal. Keyring with 2 charms, woman in meditation posture and blossom of the lotus flower, cast metal, shiny A must for every yogi. The ideal gift for YOGA lovers In yoga, the lotus blossom symbolises the path of enlightenment or wisdom in the form of the third eye

auf business.troika.de weiterlesen

Thomas González on Art Investment in Frankfurter Allgemeine Zeitung

Historically, the bad liquidity of art ownership is considered the biggest disadvantage of art investment. Unlike stocks or bonds, González writes that art, like real estate, can not be converted into money within a day. If the sale to a collector or dealer does not succeed directly, then the art investor would have to sell through the auction houses which can take three to twelve months. The advantage: no quick decisions are needed.

auf thomasgonzalez.com weiterlesen

Logo der Firma TROIKA GERMANY GmbH
TROIKA GERMANY GmbH

Stylish and high quality gifts for men

We at TROIKA are specialists and experts when it comes to stylish, high-quality and sophisticated gifts for men. In addition to the latest trends, you will also find tried and tested classics and very unusual gifts that are aimed at men with taste. In our selected assortment, we always have suitable gifts for different occasions such as birthdays, Father's Day, Christmas or anniversaries ready for you.

auf business.troika.de weiterlesen

Immer noch da: Der Vaquita – Zum International Save the Vaquita Day am 20. August 2022

Am 20. August ist der International Save the Vaquita Day: Der Vaquita oder Kalifornische Hafenschweinswal ist mit sieben bis acht erwachsenen Exemplaren nicht nur der seltenste Meeressäuger. Er beansprucht zudem den kleinsten Lebensraum aller Wal- und Delfinarten. Dass es die scheuen Schweinswale überhaupt noch gibt, grenzt an ein Wunder. Wissenschaftler aus den USA und Mexiko hatten für 2021 mit dem Aussterben gerechnet. Jetzt sehen sie eine letzte Chance für den "Panda der Meere".

auf stiftung-meeresschutz.org weiterlesen

Logo der Firma TROIKA GERMANY GmbH
TROIKA GERMANY GmbH

Life really can be this clear and concise!

The super-practical, organiser case gives you an escape from questioning the system. Cables, adapters and chargers, cosmetic utensils, first aid kit: ALLES IN ORNUNG (EVERYTHING IN ORDER) organises the day to day, on the road and at home. Its durable hardcover protects simply everything that you value. Life really can be this clear and concise! Organiser case with zipper, 3 interior compartments, 6 elastic loops, partition (interior), imitation leather / velvet, Grey

auf business.troika.de weiterlesen

Logo der Firma TROIKA GERMANY GmbH
TROIKA GERMANY GmbH

Stop searching, start organising!

The super-practical, organiser case gives you an escape from questioning the system. Cables, adapters and chargers, cosmetic utensils, first aid kit: CLEAR CASE organises the day to day, on the road and at home. Our classic travel case, now in a transparent version. See more at a glance – on the go, at home, everywhere. * Whether you use it for cables, make-up tools or as a first-aid kit – the CLEAR CASE is highly versatile. * The transparency of the CLEAR CASE makes it even easier to use.

auf business.troika.de weiterlesen

Logo der Firma TROIKA GERMANY GmbH
TROIKA GERMANY GmbH

The journey is the destination.

Here's a keyring that's not only for hikers and mountaineers. It’s for anyone looking for a challenge in everyday life. Even if the next trek's not yet in sight: Here, it starts every day anew. With cool carabiner, hiking shoe and water bottle trailer on a rope in an outdoorsy look. Keyring incl. carabiner, 2 pendants on decorative climbing rope: hiking boot and drinking bottle Hiking shoe, water bottle and climbing rope immediately arouse the desire to climb the next mountain

auf business.troika.de weiterlesen

Für die oben stehenden Stories, das angezeigte Event bzw. das Stellenangebot sowie für das angezeigte Bild- und Tonmaterial ist allein der jeweils angegebene Herausgeber (siehe Firmeninfo bei Klick auf Bild/Titel oder Firmeninfo rechte Spalte) verantwortlich. Dieser ist in der Regel auch Urheber der Texte sowie der angehängten Bild-, Ton- und Informationsmaterialien. Die Nutzung von hier veröffentlichten Informationen zur Eigeninformation und redaktionellen Weiterverarbeitung ist in der Regel kostenfrei. Bitte klären Sie vor einer Weiterverwendung urheberrechtliche Fragen mit dem angegebenen Herausgeber. Bei Veröffentlichung senden Sie bitte ein Belegexemplar an service@lifepr.de.
Wichtiger Hinweis:

Eine systematische Speicherung dieser Daten sowie die Verwendung auch von Teilen dieses Datenbankwerks sind nur mit schriftlicher Genehmigung durch die unn | UNITED NEWS NETWORK GmbH gestattet.

unn | UNITED NEWS NETWORK GmbH 2002–2024, Alle Rechte vorbehalten

Für die oben stehenden Stories, das angezeigte Event bzw. das Stellenangebot sowie für das angezeigte Bild- und Tonmaterial ist allein der jeweils angegebene Herausgeber (siehe Firmeninfo bei Klick auf Bild/Titel oder Firmeninfo rechte Spalte) verantwortlich. Dieser ist in der Regel auch Urheber der Texte sowie der angehängten Bild-, Ton- und Informationsmaterialien. Die Nutzung von hier veröffentlichten Informationen zur Eigeninformation und redaktionellen Weiterverarbeitung ist in der Regel kostenfrei. Bitte klären Sie vor einer Weiterverwendung urheberrechtliche Fragen mit dem angegebenen Herausgeber. Bei Veröffentlichung senden Sie bitte ein Belegexemplar an service@lifepr.de.